Vacature HR- medewerker

2-3 werkdagen

Op zoek naar een kans om je HR-talent in te zetten binnen een creatief en ambachtelijk bedrijf met hart voor mensen? In verband met de gestage groei van ons team zoeken wij een gemotiveerde HR-medewerker voor 2-3 dagen per week. Wij geloven in de kracht van een goede samenwerking en een positieve werkomgeving. Met ons team van 38 medewerkers realiseren wij al bijna 50 jaar hoogwaardige interieurprojecten. Dit doen wij voor zowel particuliere als zakelijke opdrachtgevers en de zorg.

Functie omschrijving

Als HR-medewerker ben je de spil in het personeelsbeheer van Hubbers interieurmakers. Je ondersteunt de organisatie op verschillende HR-vlakken, van werving en selectie tot verzuimmanagement en personeelsadministratie. Je werkt nauw samen met de teamleiders en zorgt ervoor dat de processen soepel verlopen en onze collega’s zich ondersteund voelen.

Jouw taken:

  • Beheren van de personeelsadministratie en verzuimregistratie.
  • Ondersteunen bij werving en selectie van nieuwe medewerkers; opstellen van vacatures, voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden bij de indiensttreding en de inwerkperiode.
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en HR-documenten.
  • Meedenken over duurzame inzetbaarheid en ontwikkeling van medewerkers.
  • Ondersteuning bij de uitvoering van beoordelings- en functioneringsgesprekken.
  • Verzuimbeheer; het begeleiden van zieke medewerkers en het coördineren van het verzuimproces samen met onze ARBO-dienst.
  • Ontwikkelen initiatieven m.b.t. preventie & vitaliteit.
  • Advies en ondersteuning aan medewerkers en leidinggevenden over HR-gerelateerde vraagstukken.
  • Signaleren van verbeterkansen en bijdragen aan HR-beleid.
  • Organiseren van opleidingen en trainingen voor medewerkers.

Daarnaast:

  • Organiseren diverse (jaarlijkse) personeelsactiviteiten zoals de vrijmibo, sinterklaasbijeenkomst, het kerstdiner etc.
  • Mee organiseren jaarlijks personeelsuitje & jubileumactiviteiten.
  • Mee organiseren diverse activiteiten als klantbezoeken, beroepen- of stagedagen op scholen of in de eigen werkplaats, etc.

Bekijk onze bedrijfsvideo

Jouw profiel:

  • Je hebt een afgeronde HR-opleiding (HRM, Personeel & Arbeid of vergelijkbaar).
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur binnen een MKB-omgeving.
  • Je hebt kennis van de wet- en regelgeving rondom HR, zoals arbeidsrecht en sociale zekerheid.
  • Je bent zelfstandig, maar werkt ook goed samen met het team.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kunt goed organiseren en hebt oog voor detail.

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende en zelfstandige functie binnen een gestaag groeiend bedrijf.
  • Flexibele werktijden, 2-3 dagen per week.
  • Een prettige werksfeer met een enthousiast team.
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in de HR-rol.
  • Een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden.

Klik op het pijltje naar rechts om een aantal van onze gerealiseerde projecten te bekijken

Wij zijn Hubbers

Ons motto is: een succesvol team klopt als één hart.

Neem contact op!

Denk je met jouw talenten ons team te kunnen versterken? Neem contact op met Jaco Grootenboer via grootenboer@hubbers.nl, 024-663 88 26 of 06-184 994 34. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Acquisitie n.a.v. vacature is niet gewenst.